در بستر اتفاقات مختلف در سال ۱۳۹۷ کاربران فضای مجازی با هشتگ‌سازی در شبکه اجتماعی هم قدم با دنیای واقعی در دنیای مجازی پیش رفتند.

داغ‌های مجازی در سالی که گذشتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،کاربران فضای مجازی که چند سالی است شبکه‌های اجتماعی مختلف را به عنوان مأمنی برای بازتاب دنیای حقیقی همسو با دنیای واقعی می‌دانند.با انتشار هشتگ‌هایی با محتوایی برگرفته از دنیای واقعی باسایر کاربران فضای مجازی در دنیای مجازی مشارکت می‌کنند.کاربرانی که فرصت ندارند رسانه‌های مختلف را دنبال کنند با ورود به یکی از پیام‌رسان‌ها در کمتر از چند دقیقه می‌توانند با حجم عظیمی از اخبار و اطلاعات جدید رو به رو شوند.

قصد داریم هشتگ‌هایی را که در سال گذشته کاربران فضای مجازی با اشتراک آن‌ها در فضای مجازی جریان‌ساز شدند، بازخوانی کنیم. این هشتگ‌ها در چهار فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان دسته‌بندی شده است. با کلیک بر روی هریک از لینک‌های زیر می‌توانید به خبری که در آن هشتگ‌های داغ هر فصل سال گذشته آمده است، دسترسی پیدا کنید.

داغ‌ترین هشتگ‌های فضای مجازی در بهار ۹۷

از مهم‌ترین هشتگ‌های فصل بهار سال گذشته می‌توان به هشتگ‌های حمایت_از_کالای_ایرانی، پرسپولیس_قهرمان، پاسدار، جانباز،مرگ_بر_آمریکا، فوتسال_بانوان، لیلی_من، امام_حسنی_ام، شب_قدر، خواب_ آشفته، از_همین_فردا ،روز_قدس ،شمر_زمان ،فطریه، جام_جهانی و مثل_چمران اشاره کرد.

#داغ_های_مجازی | داغ‌ترین هشتگ‌های فضای مجازی در فصل بهار سال گذشته

داغ‌های مجازی در سالی که گذشت

داغ‌ترین هشتگ‌های فضای مجازی در تابستان ۹۷

از مهم‌ترین هشتگ‌های فصل تابستان سال گذشته می‌توان به هشتگ‌های ایران_اسپانیا، بقیع_را_می‌سازیم ،بحران_آب ،مرگ_بر_آل_سعود ،هزار_جلاد_هزار_اشرف ،ملت_مقتدر ،سلطان_سکه ،جام_جهانی_در_یمن ،گوهر_حجاب ،شهدای_ مریوان ،روی_ ما _ حساب_کن_سردار ، الپهلوی، سربازی_دختران، فرزندت_کجاست؟، شفافیت_آرا، دختران_انقلاب، العراق_وإيران_إخوة، میهمان_داریم، اهواز و یکی_بزنید_ده_تا_میخورید اشاره کرد.

#داغ_های_مجازی | داغ‌ترین هشتگ‌های فضای مجازی در فصل تابستان در سالی که گذشت

داغ‌های مجازی در سالی که گذشت

داغ‌ترین هشتگ‌های فضای مجازی در پاییز ۹۷

از مهم‌ترین هشتگ‌های فصل پاییز سال گذشته می‌توان به هشتگ‌های انتقام_از_سعودیها، حب_الایران_یجمعنا، گوشمالی_سخت، جنگ_نمی‌شود_مذاکره_نمی‌کنیم، ازدواج‌_بدون_طلا، ازدواج_با_جهیزیه_کم، خيانت_ FATF، به_افق_اربعین، فرار_گورخر‌ها، نشکر_العراق، پرسپولیس_قهرمان، تحریم_خودروسازان_داخلی اشاره کرد.

#داغ_های_مجازی | داغ‌ترین هشتگ‌های فضای مجازی در فصل پاییز سالی که گذشت

داغ‌های مجازی در سالی که گذشت

داغ‌ترین هشتگ‌های فضای مجازی در زمستان ۹۷

از مهم‌ترین هشتگ‌های فصل زمستان سال گذشته می‌توان به هشتگ‌های اقتدار_سپاه، سلطان_قير، #کربلای_۴، فتنه_تغلب، پاسخ_فرمانده، نماينده_سراوان،سوغات_فرنگ، وزیر_عمارت، ارتش_انقلابی، زکریای_شهید، همه_می_آییم، لهستان_گورستان_آمریکا، خشایار_الوند، ایستگاه_پایانی_دروغ، ظرف ۵ دقیقه، رئیسی، مرجان_شیخ_الاسلام_آل_آقا و ذوالفقار_سيدعلی اشاره کرد.

#داغ_های_مجازی| داغ‌ترین هشتگ‌های فضای مجازی در فصل زمستان در سالی که گذشت

داغ‌های مجازی در سالی که گذشت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار